Angajament autentic față de responsabilitatea
socială, de mediu și transparență corporativă

Încă de la primul magazin deschis în România, în anul 2001, Carrefour și-a luat un angajament ferm față de consumatorii români, în strategia de business și comercială fiind adânc înrădăcinată o abordare centrată pe client și pe nevoile acestuia, în continuă evoluție.

Fiecare inițiativă a Carrefour România este construită având clientul în centru și are ca scop îmbunătățirea experienței acestuia prin servicii și produse de cea mai bună calitate. Carrefour România adoptă o abordare integrată, iar acest lucru a dus la dezvoltarea strategiilor de sustenabilitate și solidaritate în strânsă legătură cu cea de business.

Sustenabilitate

Tranziția alimentară - nucleul strategiilor noastre de responsabilitate social

INDICELE CSR ȘI TRANZIȚIE ALIMENTARĂ, dezvoltat de Grupul Carrefour, este un scor global care urmărește, pe durata mai multor ani, evoluția Grupului în termeni de sustenabilitate, la nivelul fiecărei piețe unde este prezent. Indicele se calculează pe baza a 17 grupe de indicatori, care monitorizează rezultatele Grupului Carrefour în ceea ce privește strategia de CSR și implementarea tranziției către o alimentație mai sustenabilă și mai sănătoasă. Cei 17 indicatori sunt grupați în patru categorii, care măsoară performanța pentru: Produse, Magazine, Clienți și Angajați.

Responsabilitate socială Carrefour

Solidaritate

Carrefour sprijină proiecte de solidaritate, concentrându-se pe trei piloni principali

Am dezvoltat parteneriate pe termen lung menite să dezvolte și să susțină programe durabile pornind de la teme alimentare care vizează probleme sociale la trei niveluri: educație, comunitate și mediu. Prin toate aceste inițiative ne propunem să devenim un susținător relevant al îmbunătățirii stilului de viață al oamenilor din România, al dezvoltării societății și al ameliorării mediului înconjurător.

Află mai mult despre...