Relatie furnizori

La Carrefour intelegem ca exista o relatie stransa intre o comunitate sanatoasa si prospera si o companie de succes. Carrefour a acordat intotdeauna prioritate produselor de provenienta locala, chiar si in cazul in care producatorii pot acoperi doar o mica parte din volumul necesar. Dezvoltarea unei colaborari stranse cu producatorii si procesatorii nationali atrage dupa sine beneficii atat economice, cat si de mediu, prin scurtarea distantelor de transport a marfurilor.

Proiecte si parteneri.

Marca Proprie Carrefour

Exista doua posibilitati de a dezvolta marcile proprii - importul din tara mama sau dezvoltarea acestora local, cu producatori din Romania.

Parte a axei strategice de dezvoltare a economiei din Romania, investim in parteneriatele cu producatorii autohtoni in vederea dezvoltarii marcilor proprii - un proces mult mai complex si dificil intrucat presupune formarea de echipe si procese dedicate in cadrul organizatiei locale. Pentru orice produs nou introdus in piata, procesul este mult mai laborios si indelungat decat in cazul importului. Preferam acest mod de lucru deoarece scopul nostru este acela de a dezvolta economia Romaniei prin parteneriatele cu producatorii autohtoni si de a crea o companie sustenabila, cu actori romani.

Beneficiile produselor Marca Proprie Carrefour:

  • sunt mai ieftine cu minimum 20% decat produsele marcilor foarte cunoscute
  • peste 90% dintre produsele alimentare Marca Proprie Carrefour vandute in magazinele noastre sunt fabricate in Romania
  • au o calitate similara cu produsele marcilor cunoscute, au fost testate de aproximativ 2.500 de consumatori in Panel Test „Inspirate, Testate si aprobate de dumneavoastra!”

Filiera Calitatii pentru morcov, cartof si carne de porc

Filiera Calitatii Carrefour are drept scop incurajarea producatorilor locali, reprezentand angajamentul pe care il facem clientilor nostri de a aduce in magazinele noastre produse 100% romanesti, naturale, sanatoase si gustoase.

Avantaje ale Filierei Calitatii Carrefour:

  • protejarea si promovarea patrimoniului agricol
  • valorizarea produselor regionale si traditionale
  • protejarea mediilor social si economic prin contributia adusa dezvoltarii producatorilor locali, prin crearea de locuri de munca si oferirea de preturi reduse datorita eliminarii intermediarilor
  • protejarea mediului inconjurator prin limitarea distantei de transport a produselor, precum si prin eliminarea substantelor chimice din procesul de crestere a legumelor si a animalelor
  • asigurarea sanatatii si securitatii alimentare a consumatorului printr-o politica de preventie. Ex: interzicerea organismelor modificate genetic
  • controlul lantului de distributie a alimentelor
  • incurajarea dezvoltarii producatorilor nationali

Coltul Verde

Carrefour Romania valorifica parteneriatele cu producatorii locali de fructe si legume. Chiar daca acestia nu au capacitatea de a aproviziona toate magazinele din tara, producatorii aprozivioneaza magazinele din regiunile lor, ceea ce se traduce prin costuri mai mici, calitate superioara si prospetime a produselor. Desi este o munca dificila, aceasta ofera satisfactii pe masura, cum ar fi dezvoltarea economiei regiunii respective, crearea de noi locuri de munca, preturi mai bune pentru consumatori, avand in vedere lipsa intermedierilor si scurtarea distantelor de transport a produselor.

Asociatia Bio Romania

In anul 2013, in premiera pentru un retailer, am semnat un parteneriat cu Asociatia Bio Romania prin care produsele membrilor asociatiei, producatorilor si procesatorilor din satele din intreaga tara, sunt listate in reteaua de hipermarketuri "Carrefour"

Alaturi de Asociatia Bio Romania, am participat la Salonul Eco Agricultura, parte a targului INDAGRA 2013 si am castigat premiul CEA MAI BUNA CAMPANIE DE RESPONSABILIZARE SOCIALA DIN INDUSTRIA FMCG pentru campania Carrefour sustine producatorii romani.